2014 m. vasario 13 d., ketvirtadienis

Knygos

61. Naujos knygos pradėjimas
Artėja Vilniaus Knygų mugė, tad ir džiaugsmų, susijusių su knygomis iš karto padaugėjo... Aš vis dar esu prisiekusi skaitytoja, kuri per metus perskaito daugiau nei 30 knygų. Žinoma, nebedirbdama knygų sferoje šiek tiek atsilieku nuo naujienų, bet tikiu, kad nuėjusi į Litexpo pasisukinėti tarp kitų kelių tūkstančių žmonių tikrai vėl atrasiu naujausias skaitymo tendencijas.

Vienas iš mažų gyvenimo malonumų man yra pradėti skaityti naują knygą. Pastaruoju metu tai vis nutinka autobuse... Turbūt reikėtų susimąstyti apie savo skaitymo malonumams skiriamą laiką :)

Mano tolimesniuose skaitymo planuose - Maratono laukas, padėsiantis man ne tik bėgimo, bet ir gyvenimo maratonuose, ir Silva Rerum III (pirmąsias dalis skaičiau su dideliu malonumu, tad ir trečiosios negaliu praleisti).

Aš irgi šitame knygynėlyje buvau ir įsimylėjau...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą