2014 m. sausio 19 d., sekmadienis

Savaitgalio pusryčiai

36. Savaitgalio pusryčiai pas tėvus
Mano šeimoje jau kokius septintus metus yra nusistovėjusi šeštadienių tradicija - kai aš grįžtu namo, pusryčiams mama visada kepa paprastus arba čirvinius blynai. 

Apie devintą ryto tiesiai iš lovos dar su pižama keliauju iki pašto dėžutės ieškoti šeštadieninio laikraščio, kuris visada prie stalo yra perverčiamas visų šeimos narių pasidalinus mėgstamiausius priedus. Po šeimos valandos su aktualijų aptarimu ir arbatos visi keliaujame prie savo savaitgalinių darbų.O sekmadienių rytais tėtis kartais kepa savo firminę skaniąją kiaušinienę. Ir nors aš nevalgau lašinukų, kurių joje būna su kaupu, vis tiek tai yra vienas skaniausių dalykų pusryčiams.

Man pačiai niekada neišeina nei tokių blynų, nei tokios kiaušinienės iškepti. Matyt visi tėvai savo slaptų ingredientų turi...

O kokius blynus anksčiau kepdavau aš, galima sužinoti čia

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą