2014 m. kovo 24 d., pirmadienis

Maistas VIII

100. Bandelės iššūkis

Atėjus pavasariui, portalus užplūsta straipsniai apie „gerus“ ir nelabai maisto produktus, apie dietas, apie labiausiai kalorijas deginančius sportinius užsiėmimus ir panašius dalykus. Beskaitydama antraštes ir aš susimąsčiau apie tai, kaip žiemą išgyveno mano figūra, ir ką man toliau su ja daryti.

Tad iškėliau sau bandelės iššūkį ir kelias savaites kaip įmanydama vengiau miltinių produktų. O bandelės su džemu bei prancūziški rageliai su karamele man yra vieni geriausių virtuvės išradimų... Tad kai galiausiai nebeištvėriau, ta viena bandelė sukėlė man tikrą euforiją.

Turbūt kartais reikia atsisakyti kažko, kad po to vėl pajaustum tikrą malonumą. O po to vėl ramiai laukti progos, kol galėsi jį patirti.

Om-nom-nom-nom.

P.S Jėj, 100 įrašas. Liko dar 265!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą