2014 m. kovo 25 d., antradienis

Dovanos II

101. Mažos dovanėlės

Mano mielasis draugas žino, kaip aš mėgstu gėles. Ir nevengia jų dovanoti įvairomis progomis, o dažniausiai – net ir nelaukdamas jokių rimtų švenčių. O štai šį antradienį sulaukiau iš jo mažos dovanėlės – paties priskintų žibuoklių puokštelės, kuri manęs laukė prie darbo kabineto ant palangės.

Kad jūs būtumėte matę mano kolegių veidus, kai visa švytinti grįžau į savo darbo vietą su žibutėmis... Jų išraiškos buvo vertos, kad mano šypsena dar padidėtų.

3 komentarai:

  1. Apie tai kaip moterys megsta pasipuikuoti pries kitas moteris pikdziugiskai... :D
    Ir MIELASIS. AK jus MEILUCIAI. Cukraus vata ir pudra su medum ir suniukais tru tru tru

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už komentarą, Povilai, bet jis nelabai malonų jausmą sukėlė... O apie tą pasipuikavimą - čia mano džiaugsmų sąrašas, nebūtinai ir kitos moterys tai mėgsta.

      Panaikinti
    2. O die tigi juokauju as :) As isvis neturiu problemu su tokiais isireiskimais, cia tik panele M. bijo ju :)

      Panaikinti